Az online vásárlás jelenleg nem érhető el karbantartási okok miatt, megértésüket köszönjük!

Természetesen. A webshopunkon feltüntetett email címen keresztül, valamint személyesen az üzletben is felvesszük rendelését ([email protected])

A virágküldés hasonlóan zajlik, mint a sima rendelési folyamat. Csupán arra kérjük Önt, hogy a vásárlási folyamat során a  Megjegyzés mezőben említse meg “virágküldés”. Valamint ha bármilyen üzenete van a küldött számára akkor azt is írja le, és mi azt kisérőkártya formájában továbbítjuk a címzettnek.

Igen. A kegyeleti készítményeket (koszorúk, sírcsokrok, urna dísz, stb) minimum 30 perccel a szertartás előtt a helyszínre szállítjuk és elhelyezzük a ravatalnál. Koszorú és sírcsokor aznapi szállítását csak előzetes telefonos egyeztetés után tudjuk vállalni. Ilyen esetben kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak emailen ([email protected])

Igen. Szívesen állunk rendelkezésére és bármilyen kívánságát, ötletét igyekszünk megvalósítani. Ilyen esetben kérjük írjon nekünk emailt vagy hívjon minket!

A megrendelő adatainak megadására az áfás számla készítés törvényi kötelezettsége miatt van szükség. Azt viszont mi nem vizsgálhatjuk, hogy vevőként valóban az igazi nevét adta meg.

A virágküldemény kiszállítása előtti munkanap 12 óráig van lehetőség a rendelés módosítására vagy esetleges törlésére. Törlés esetén a befizetett összeget visszafizetjük, módosításnál pedig a módosított virágkompozíció árába beszámítjuk. Ilyen esetben kérjük hívjon minket (+36 20 421 4424) minél hamarabb vagy írjon nekünk ([email protected])

Minden esetben számla készül a megrendelési folyamat során megadott megrendelői vagy számlázási címre. A számlát email-ben küldjük, az Ön által megadott email címre. A számlák kiküldése 2 hetente történik. A kiszállított virággal a címzettnek nem viszünk ki számlát.

Bevásárló kocsi Bezár